در حال نمایش 2 نتیجه

باتری شارژر آکرو

باطری شارژر آکرو موجود در بازار معمولا سوئیچینگ هستند . به این معنا که اتوماتیک باتری دیزل ژنراتور را شارژ می کند. زمانی که باتری فول شارژ شد این عملیات اتوماتیک قطع میگردد. این عملیات باعث افزایش کارایی باطری دیزل ژنراتور و بهبود در عملکرد آن و همچنین افزایش طول عمر باتری دیزل ژنراتور می شود.

شارژر باتری دیزل ژنراتور  با خروجی ثابت ، ولتاژ و جریان محدود شده، جهت شارژ باتری سرب اسید به ویژه باتری دیزل ژنراتور مناسب می باشد. می تواند منجر به شارژ کامل باتری دیزل ژنراتور و محافظت از عدم شارژ بیش از اندازه آن و یا جوش آوردن اسید باتری دیزل ژنراتور می گردد . این مسئله باعث طول عمر بیشتر باتری موتور خواهد شد.

از باتری شارژر داخل تابلو برق ژنراتور استفاده می شود. باتری شارژر ۱۲ ولت ۵ آمپر و شارژر باتری ۲۴ ولت ۵ آمپر بسیار پر استفاده هستند. بعد از آن شارژر باتری ۱۲ ولت ۱۰ آمپر و باتری شارژر  ۲۴ ولت ۱۰ آمپر پر کاربرد هستند. از برند های معروف در بازار دیزل ژنراتور باتری شارژر دیپسی اصل و اورجینال انگلستان است. برند های دیگر باطری شارژر انکو ، باتری شارژر امکو ، شارژر باتری دیتاکام هستند که ساخت کشور ترکیه می باشند.

باتری شارژر آکرو AD1120 -ماه صنعت انرژی

باتری شارژر آکرو