بهترین کتاب های زبان اصلی برق در سال 2022

بهترین کتاب های زبان اصلی برق در سال 2022-ماه صنعت انرژی

بهترین کتاب های زبان اصلی در سال 2022

لیست زیر مجموعه‌ای از بهترین کتاب ها و راهنماهای معتبر را ارائه‌می‌دهد .که به درستی به شما کمک می‌کند تا یک برق کار فوق العاده حرفه‌ای شوید :). همچنین راهنماهای گام به گام جیبی بر اساس برگه‌های مرجع، جداول و نمودارها، نمودارهای سیم کشی و آموزش‌های گام به گام نصب برای مهندسان برق، تکنسین‌ها، پیمانکاران برق، برآوردگرها، علاقه مندان به مسائل DIY مرتبط با برق و به ویژه برای کارآموزان پیشنهاد و توصیه می‌شود.

بهترین کتاب های زبان اصلی برق در سال 2022-ماه صنعت انرژی

Black & Decker – به روز رسانی راهنمای سیم‌کشی – نسخه هشتم

راهنمای گام به گام کتاب سیم‌کشی عمومی و خانگی ،مطابق NEC (کدهای برق ملی) – ایالات متحده، کدهای 2020-2022‌است. این یکی از پرفروش ترین کتابچه های راهنمای نصب سیم‌کشی برق در ایالات متحده‌است. این فصل مدارهای اولیه خانگی، ایمنی، محل عبور، کابل‌ها و سیم‌ها ، سوئیچ‌ها ، قطع‌کننده‌های مدار و پانل‌ها را با کمک استفاده‌از تکنیک‌های اولیه و پیشرفته و همچنین ابزارها، دستگاه‌ها و مواد ضروری نشان می‌دهد و توضیح می‌دهد.

که شامل بیش از 800 عکس و همچنین  نمودار سیم‌کشی توضیحی مطابق با کد ملی برق است.

به برقکارها و کارآموزان توصیه‌می‌شود تا با کمک این راهنما خود را به روز نگه دارند.

کتاب برق - ماه صنعت انرژی

تجارت برق ابهام زدایی شد

اگر می‌خواهید شغل خود را به عنوان یک برق‌کار ارشدارتقاء دهید، The Electrician’s Trade Demystified انتخاب نهایی‌است. همانطور که نویسنده کتاب وعده‌داده‌است، این راهنما آماده‌شدن برای امتحانات نظام مهندسی را ایجاد و باعث می‌شود تا بازرگانان به شغل سرگرم‌کننده بپردازند .

هر فصل از این کتاب شامل آموزش‌های گام به گام ، نمودارهای سیم‌کشی مرتبط، مثال‌های حل‌شده، پرسش و پاسخ و آزمون‌های توضیحی و تمرین نهایی بر اساس NEC برای ایالت‌ها و مناطق مختلف‌است.

بهترین کتاب های برق - ماه صنعت انرژی

به عنوان یک کاردان، اگر می‌خواهید یک برقکار حرفه‌ای شوید،  همین الان کتاب The Electrician’s Trade DeMYSTiFieD را دریافت کنید .

راهنمای برق سوالات، پاسخ‌ها و تصاویر

این یک راهنمای بسیار ابتدایی و ساده در مورد الکتریسیته و الکتریسیته ساکن، رساناها و عایق‌ها، سلول‌ها و باتری‌های اولیه ، دینام‌ها و ژنراتورها و موارد دیگر در مورد نیرو و استفاده از برق است.

این یک راهنمای جامع‌است (در ابتدا در سال 1914 منتشر شد) و از این رو برای مهندسان برق، برق، دانشجویان و کسانی که می‌خواهند. در مورد نحوه کار برق و کاربردهای آن در زمینه های مختلف بدانند توصیه می‌شود.

کتاب برق - ماه صنعت انرژی

 بهترین حالت شما به عنوان یک برقکار

یک راهنمای گام به گام و کاملاً توضیحی  در مورد و همه چیز برق  برای کسانی‌است که می‌خواهند یک برق کار کارشناسی ارشد شوند و تجارت رویایی خود را بسازند.

این کتابی‌است که به شما می‌گوید چگونه یک برقکار شوید؟ چرا باید برقکار باشید؟ چگونه یک برقکار موفق شویم؟ چگونه می‌توان به عنوان یک برق کار پیدا کرد و چقدر می‌توانید برای این کار درآمد کسب کنید؟ و در نهایت، چگونه می‌توان کسب و کار کوچک خود را در حین انجام کارهای برقی ایجاد‌کرد؟

2022- ماه صنعت انرژی

اگر می‌خواهید از پیش به کار برق‌ مسلط شوید و کسب‌ و کار خود را به عنوان یک برق‌کار حرفه‌ای بسازید، این کتاب را  دریافت کنید.

راهنمای برق برای سیستم های کنترل و نظارت

راهنمای گام به گام نوشته‌شده توسط یک برقکار کهنه کار با بیش از 40 سال تجربه میدانی در مورد سیستم‌های کنترل و نظارت، نصب، عیب یابی و تعمیر و نگهداری.

این کتاب به سادگی نمودارهای نردبانی، نمادها و نقشه‌ها، دستگاه‌های کنترلی و تجهیزات و سیستم‌های نظارتی در شبکه‌های به هم پیوسته را طبق NEC 2008 توضیح می‌دهد.

کتاب برق - ماه صنعت انرژی

این کتاب به پیمانکاران برق، مهندسان تکنسین‌ها و کارگران تعمیر و نگهداری توصیه‌می‌شود.

کتابچه راهنمای جیبی برقکار

Electrician’s Pocket Manual یک ابزار مفید نوشته‌شده توسط رکس میلر (منتشر شده توسط McGraw-Hill)‌است که فرمول‌های فشرده ، اساسی و مهم، جداول و مدارها و نمودارهای سیم‌کشی را به جای محتوای طولانی نشان می‌دهد. می تواند به سرعت به عنوان مرجعی برای اطلاعات ضروری مربوط به سایت‌های شغلی مورد استفاده‌قرار‌گیرد.

کتاب برق-ماه صنعت انرژی

نسخه دوم مطابق NEC 2005 با کدها، نمادها، نقشه ها و نمودارهای CAD جدید برای سیم‌کشی خانه، مدارهای کنترل موتورهای الکتریکی و موارد دیگر به روز شده‌است.

نحوه خواندن نقشه های الکتریکی

همانطور که از نام آن پیداست، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به راحتی انواع مختلف نمودارهای سیم‌کشی برق ، نقشه‌ها، طرح‌ها، شکل‌ها و تصاویر را بخوانید و درک کنید.

ماه صنعت انرژی

نسخه رنگی آن برای پیمانکاران برق،  مهندسان،  کارآموزان و افرادی که به برق علاقه دارند یا می‌خواهند در زمینه کسب و کار ساختمانی شغلی موفق داشته‌باشند، توصیه‌می‌شود.

کتابچه راهنمای محاسبات برق

ویرایش دوم (بازبینی شده توسط NEC – 2011) کتابچه راهنمای محاسبات برق، محاسبات اولیه را برای هر شغل مرتبط با مهندسی برق و مشاغل داده‌شده در مورد تاسیسات سیم‌کشی نشان‌می‌دهد.

کتابچه راهنمای محاسبات برق-ماه صنعت انرژی

این راهنما را می‌توان به عنوان آماده‌سازی برای گواهینامه برق استفاده‌کرد.

زیرا هر دو مدار AC و DC را پوشش‌می‌دهد، مثال‌ها و مشکلات مربوط به مدارهای کنترل موتور و ترانسفورماتورهای الکتریکی و غیره را حل می‌کند.

عیب یابی و تست برق

کتاب مرجع سریعی برای هر سایت شغلی مرتبط با برقکار طراحی شده‌است.

که فرآیند را با جزئیات بسیار در مورد نظارت، تعمیر و نگهداری و عیب یابی دستگاه‌های مختلف الکتریکی، تجهیزات، ماشین آلات و سیستم‌های الکتریکی توضیح می‌دهد.

با کمک نمودارها، جداول و نمودارهای صرفه جویی در زمان ارائه‌شده‌است .

در این راهنمای مفید، می‌توانید مهارت‌های خود را با توجه به روز رسانی‌های اخیر در معاملات

در مورد آخرین ابزارهای عیب یابی، ابزارهای آزمایش، سیستم‌ها و تجهیزات بهبود بخشید.

عیب یابی و تست برق-ماه صنعت انرژی

به طور خلاصه، نسخه سوم، عیب یابی نهایی تجهیزات الکتریکی به عنوان راهنمای جیبی است.

پرسش و پاسخ برای امتحانات برق

اگر واقعاً نیاز به قبولی در امتحان نهایی برق و دریافت مجوز محلی / ایالتی در تجارت دارید.

نسخه پانزدهم پرسش و پاسخ برای امتحانات برق، منبع ضروری‌است.

پرسش و پاسخ برای امتحانات برق-ماه صنعت انرژی

این اطلاعات دقیق به همراه نمونه سوالات و پاسخ‌های توضیحی را ارائه می‌دهد. و مطالب را مطابق با کد ملی برق (2011) بررسی می‌کند. شما با اطمینان امتحانات را قبول خواهید‌شد. زیرا راهنما به شما کمک می‌کند. تا با کمک جلسات پرسش و پاسخ و مثال‌های حل‌شده به راحتی تعاریف، مشخصات و مقررات مطابق NEC را درک کنید.

پاسخ‌های فوری برق

اگر شما (به عنوان یک برقکار) به دنبال پاسخ درست هستید، پاسخ‌های فوری برق برای شما مناسب‌است.

یک راهنمای زیبا بر اساس حقایق، نکات، جداول، نمودارها، عکس‌ها و نمودارهای سیم‌کشی، انتخاب نهایی برای کسانی‌است .که می‌خواهند بدون اتلاف ساعت‌ها در مقالات طولانی، پاسخ دقیق را بدانند.

این کتاب ها اساساً موضوعات زیر را با جزئیات بسیار شامل روش‌های محاسبه بر اساس صحیح ترین کدها. ابزارها و تجهیزات تست و اندازه‌گیری، تکنیک‌های اندازه‌گیری، مدارهای انشعاب، سرویس و تغذیه برای پانل‌ها، روش ها و آموزش‌های مختلف سیم‌کشی، اتصال / اصلاح جدید و موجود، مدارهای زیرزمینی و ارتباطات پایانه. تعمیر و نگهداری و عیب یابی، ایمنی و حفاظت و موارد دیگر.

پاسخ های فوری برق-ماه صنعت انرژی

به عبارت ساده، یک راهنمای قابل حمل بر اساس حقایق و کد مناسب مربوط به تاسیسات سیم‌کشی برق است.

برق برای سرگرمی برق و تکنسین

ویرایش سوم Electricity for the Entertainment Electrician & Technician یک راهنمای عملی جامع برای برق، مهندسان برق و متخصصان حرفه ای در این تجارت‌است.

این کتاب مفاهیم اولیه و آموزش‌های پیشرفته مانند مدارهای الکتریکی ، محاسبات برق تک فاز و سه فاز . ژنراتورهای پشتیبان قابل حمل و برق باتری، اتصال به زمین و اتصال ، تعمیر و نگهداری برق، عیب یابی، حفاظت و ایمنی با کمک عکس‌های به خوبی ترسیم‌شده ، سیم‌کشی را پوشش می دهد. نمودارها و تصاویر ارقام، صفحات گسترده ولتاژ و جداول و نمودارهای تبدیل.

برق برای سرگرمی برق و تکنسین-ماه صنعت انرژی

این راهنما همچنین طراحی‌های ضروری، راه اندازی پروژه و نظارت بر سیستم‌های توزیع برق را با مثال‌های دنیای واقعی، مشکلات و راه حل‌ها پوشش می‌دهد. علاوه بر این، آمادگی برای گواهینامه برق سرگرمی (ETCP) و گواهینامه تکنسین توزیع برق قابل حمل (PPDTC) را پوشش می‌دهد.

مسافر برق

The Journeyman Electrician® را از دست ندهید که سرشار از منابع برای امتحانات عملی برای برقکاران و کارآموزان‌است.

مسافر برق-ماه صنعت انرژی

 کارتون های رنگارنگ برق 

به عنوان یک سرگرمی، کتاب الکترونیکی کارتون رنگارنگ Electricians هدیه‌ای برای شما و فرزندانتان‌است. این کتاب تصاویر کارتونی مرتبط با مهندسی برق، کار برق و کاربردهای برق پایه را ارائه‌می‌دهد.

 کارتون های رنگارنگ برق -ماه صنعت انرژی

به این ترتیب، فرزند شما به شما ملحق خواهد‌شد و مانند شما در آینده به یک برقکار فوق پیشرفته تبدیل خواهد‌شد :).

امیدوارم لیستی از بهترین کتاب ها و راهنماها برای برق.کارآموز، مهندس برق، علاقمندان و هرکسی که با چیزهای DIY مرتبط با برق مرتبط‍‌است. را دوست داشته‌باشید.

علاوه بر این، ما هر از چند گاهی این لیست را به روز خواهیم کرد .و منابع جالب تر و کتاب های جدید مرتبط با تجارت را اضافه خواهیم کرد. پس فراموش نکنید که این صفحه را بوکمارک کنید و همچنین با دوستان خود که ممکن است به آن علاقه مند باشند به اشتراک بگذارید. با تشکر

دانلود کتاب ها از طرق سایت‌های زیر امکان پذیر‌است:

APPLE BOOKS

AMAZON

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *