شرکت اشنایدر الکتریک

شرکت اشنایدر الکتریک - ماه صنعت انرژی

در این مقاله قصد داریم بپردازیم به تاریخچه شرکت اشنایدر الکتریک ، دست آوردهای این شرکت و چه خدماتی شرکت اشنایدر به مشتریان خود ارائه میدهد .

فهرست

1- تاریخچه

2- خدمات پس از فروش

3- محصولات شرکت اشنایدر

4- گارانتی شرکت اشنایدر

——————————————————-    

تاریخچه

1836-1963

در سال 1836، برادران آدولف و ژوزف یوجین اشنایدر یک کارخانه ریخته گری متروکه را در Le Creusot فرانسه به دست گرفتند و دو سال بعد Schneider & Cie را ایجاد کردند که عمدتاً بر صنعت فولاد متمرکز بود. Schneider & Cie به سرعت رشد کرد و در تولید ماشین آلات سنگین و تجهیزات حمل و نقل تخصص داشت. از سال 1871، پس از شکست فرانسه در جنگ فرانسه و پروس، با تشویق دولت در پاریس، فعالیت اصلی‌خود را به عنوان تولید کننده سلاح توسعه داد. در نهایت به یک گروه پیچیده با فعالیت‌های صنعتی در بسیاری از مکان ها در فرانسه و خارج از کشور تبدیل شد، از جمله در روسیه قبل از 1917 و در چکسلواکی بین سال‌های 1919 و 1938.

1963-1999

در‌دهه 1960، اشنایدر توسط گروه امپاین بلژیک جذب شد، که در سال 1969 آن را با ساختارهای شرکتی‌خود ادغام کرد و Empain-Schneider را تشکیل داد. در سال‌های 1980-1981، خانواده Empain سهام کنترلی‌خود را به Paribas فروخت که به نوبه خود در سال 1982 ملی شد. در‌دهه‌های 1980 و 1990، این شرکت که در آن زمان دوباره اشنایدر نام داشت، از فولاد و کشتی‌سازی صرفنظر کرد و عمدتاً بر روی برق از طریق استراتژیک متمرکز‌شد. اکتساب‌ها اینها عبارتند از Télémécanique در سال 1988، Square D  در سال 1991، و Merlin Gerin [fr] در سال 1992.

سال 1999

1999 گروه اشنایدر لکسل را تصاحب‌کرد. در می 1999، گروه اشنایدر به اشنایدر الکتریک تغییر نام داد.

این شرکت تامین‌کننده ITER‌است.

2014: اشنایدر الکتریک همکاری با تامین‌کننده برق آلمان RWE را تبلیغ‌کرد.

2016: اشنایدر برند خرده فروشی بریتانیایی تاور الکتریک را تصاحب‌کرد.

2017:  اشنایدر الکتریک کنترل AVEVA Group PLC، ارائه‌ دهنده نرم‌افزارهای مهندسی و صنعتی مستقر در بریتانیا را در دست گرفت.

2018:  اشنایدر الکتریک کسب‌وکار Electrical & Automation (E&A) لارسن و توبرو را در یک معامله نقدی به مبلغ 14000 کرور INR (~ 2 میلیارد دلار) (به استثنای تجارت دریایی و Servowatch Ltd.، که در حال حاضر بخشی از تجارت L&T E&A) بود، خریداری‌کرد.

2019: اشنایدر صرافی اشنایدر الکتریک را راه اندازی‌کرد .

2020: در فوریه 2020، اشنایدر یک پیشنهاد خرید 1.4 میلیارد یورویی برای شرکت آلمانی RIB Software ارائه کرد، و قرارداد را در ژوئیه 2020 بسته‌شد. در سپتامبر 2020، اشنایدر الکتریک تجهیزات جدیدی را راه اندازی کرد که به شرکت های توزیع برق در نیجریه کمک‌می‌کند تا خطاهای شبکه را برطرف‌کنند. همچنین در سال 2020، اشنایدر الکتریک ProLeiT AG، تامین‌کننده نرم افزار کنترل صنعتی و MES را خریداری‌کرد.

سیاست حفظ حریم خصوصی داده‌های Schneider Electric

Schneider Electric ممکن‌است در صورت نیاز این سیاست حفظ حریم خصوصی را تغییر دهد. این سیاست حفظ حریم خصوصی جدید از آخرین به روز رسانی آن در 25 مه 2018 تکامل یافته‌است.

اشنایدر الکتریک این حق را برای‌خود محفوظ می دارد که در صورت لزوم این سیاست حفظ حریم خصوصی را اصلاح کند، برای مثال برای مطابقت با تحولات در قوانین، مقررات، رویه‌ها و رویه‌های اشنایدر الکتریک یا درخواست‌های مقامات نظارتی.

در این مورد، اشنایدر الکتریک افراد آسیب دیده را از تغییرات مادی در این سیاست حفظ حریم خصوصی مطلع خواهد کرد. اشنایدر الکتریک نسخه‌های جدید را در وب سایت‌های داخلی و خارجی مرتبط و پلت فرم‌های دیجیتال ارسال خواهد کرد.

تغییرات اصلی و دلایل تغییرات بین نسخه فعلی این سیاست حفظ حریم خصوصی و نسخه قبلی 25 مه 2018 به شرح زیر است:

  • – تغییرات برای رسیدگی به الزامات نظارتی جدید ناشی از CCPA (قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان کالیفرنیا)؛
  • – در اعلامیه کوکی نمونه‌هایی از کوکی‌ها و فناوری‌های مشابهی که استفاده می‌کنیم را مشخص کنیم.

درباره اشنایدر الکتریک

این شرکت با یکپارچه‌سازی فناوری‌های فرآیند و انرژی پیشرو در جهان، محصولات، کنترل‌ها، نرم‌افزارها و خدمات متصل به ابر، در کل چرخه عمر، امکان مدیریت یکپارچه شرکت را برای خانه‌ها، ساختمان‌ها، مراکز داده، زیرساخت‌ها و صنایع فراهم می‌کند

اشنایدر الکتریک محلی ترین شرکت های جهانی‌است. این شرکت مدافع استانداردهای باز و اکوسیستم‌های مشارکتی‌است که مشتاق هدف مشترک، ارزش‌های فراگیر و توانمند اشنایدر الکتریک هستند.

مقاله شرکت ویکا

مقاله شرکت دیپسی

——————————————————-    

محصولات شرکت اشنایدر :

1- حفاظت و کنترل الکتریکی

از اولیه تا پیشرفته‌ترین نیازهای حفاظتی، سری 9 اشنایدر الکتریک سطح نهایی انطباق، عملکرد و قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهد. سری Resi9 و Easy9 را برای توزیع برق در خانه‌ها و سری Multi9 طراحی‌شده برای کاربردهای صنعتی را کشف‌کنید. با طیف گسترده‌ای از محفظه‌ها، قطع‌کننده‌های مدار مینیاتوری (MCB)، دستگاه‌های جریان باقیمانده (RCD)، دستگاه‌های حفاظت از نوسانات (SPD)، دستگاه‌های تشخیص خطای قوس الکتریکی (AFDD)، و همچنین راه حل‌های هوشمند لوازم جانبی، مزایا و آرامش خاطر را تجربه‌کنید. ، کنتاکتورها، رله‌ها، مترها و رابط‌های ارتباطی.

الف- Acti9 Active AFDD

دستگاه‌های پیشرفته ضد حریق با اتصال داخلی و گزینه حفاظت مدار پیشرفته به دلیل مدار شکن مینیاتوری یکپارچه.

Acti9 AFDD Active یکی از دستگاه‌های فعال (با اتصال داخلی) است که سیستم Active Safey را فعال‌می‌کند و ایمنی پیشرفته در برابر آتش را برای محافظت از دارایی‌ها به ارمغان می‌آورد. این گزینه دارای مدار شکن‌های‌ یکپارچه مینیاتوری برای محافظت از مدار‌است. این می‌تواند با نرم افزار EcoStruxure Power Monitoring Expert و EcoStruxure Panel Server کار‌کند تا نظارت از راه دور با آلارم، پیش هشدار، تجزیه و تحلیل و تشخیص را فعال کند. دستگاه‌های Acti9 AFDD Active را کشف‌کنید.

ب- Acti9 Active VigiARC

Acti9 Active (VigiARC) دارای دستگاه‌های حفاظتی همه‌جانبه با اتصال داخلی برای محافظت پیشرفته از افراد، دارایی‌ها (ایمنی آتش‌سوزی پیشرفته)، دستگاه‌ها و مدارها‌است.

و Acti9 Active حفاظت همه‌جانبه پیشرفته را برای افراد، دارایی‌ها، دستگاه‌ها و مدار همراه با دید پیشرفته با هشدارهای پیش‌زنگ، آلارم‌ها، نظارت از راه دور، تجزیه و تحلیل و تشخیص پیشرفته ارائه‌می‌دهد. Acti9 Active در قلب سیستم ایمنی فعال با دستگاه تشخیص خطای قوس الکتریکی‌است که با دستگاه جریان باقیمانده، مدار شکن مینیاتوری و همچنین اتصال داخلی یکپارچه شده‌است. برای مزایای کامل، با EcoStruxure Power Monitoring Expert و EcoStruxure Panel Sever کار می‌کند.

2- کلیدهای روشنایی و پریزهای برق

الف- آلتیرا

محدوده سیم کشی دستگاه مدولار برای ساختمان‌های تجاری‌است

مجموعه کلید و پریزهای کاربردی و مدولار Altira سبکی، راحتی و نوآوری را برای ساختمان‌های تجاری به ارمغان می‌آورد.

ب- رنووا فلاش

پیشتاز دیروز برای معماری پیچیده امروز.

حال و هوای زمان‌های قبل را بازسازی‌کنید. اگر بازسازی، نوسازی یا تکمیل تاسیسات الکتریکی در یک محیط مستقر در نظر گرفته شود، Renova یک انتخاب قابل اعتماد‌است. این سوئیچ‌های نور خارق‌العاده، دیمرها، تایمرها و بسیاری از عملکردهای فنی نمادین دیگر با طراحی بی‌زمان و واقعاً شیک، کاملاً هماهنگ با تنظیمات و معماری زیادی هستند.

3- کلیدهای مدار و کلید

کلیدهای مدار، پایه و اساس توزیع ایمن برق و حفاظت اصلی در برابر آتش سوزی‌های ناشی از برق را بررسی‌کنید. از هر خط حامل انرژی یا تامین کننده وسایل برقی با انتخاب قطع‌کننده مدار با اندازه مناسب محافظت‌کنید که در صورت اتصال کوتاه یا اضافه بار کابل به طور خودکار قطع می‌شود. سوئیچ ها را برای فعال کردن خاموش و یا قطع دستی برای تعمیر و نگهداری و انتقال سوئیچ‌ها برای اتصال منابع انرژی پشتیبان اضافه‌کنید.

الف- MasterPact MTZ

کلیدهای مدار برای محافظت از خطوط تا 6300 A، با ارائه ویژگی‌های دیجیتال پیشرفته

بخشی از سری PacT

آینده آماده‌است! MasterPact MTZ مجموعه ای جامع از کلیدهای مدار قطع‌کننده هوا برای محافظت در برابر آسیب‌های ناشی از اضافه بار، اتصال کوتاه یا خطاهای عایق‌است. MasterPact MTZ فناوری‌های دیجیتال پیشرفته را از طریق واحدهای کنترل MicroLogic X تعبیه می‌کند و بنابراین به حداکثر تعمیر و نگهداری و بهره‌وری انرژی کمک می‌کند.

ب- MasterPact NT

کلیدهای مدار برای محافظت از خطوط تا 1600 A، در یک قاب فشرده

بخشی از سری PacT

MasterPact NT مجموعه‌ای جامع از قطع‌کننده‌های مدار هوا‌است که برای محافظت از سیستم‌های الکتریکی در برابر آسیب‌های ناشی از اضافه بار، اتصال کوتاه و خطای زمین تجهیزات طراحی شده‌است. تعبیه واحدهای کنترل MicroLogic، به ایمنی و بهره وری انرژی کمک می‌کند. محدوده امتیازات از 630 تا 1600 A را در یک اندازه فشرده منحصر به فرد پوشش می‌دهد.

4- دکمه‌های فشاری، سوئیچ‌ها، چراغ‌های خلبان و جوی استیک

محدوده هارمونی به عنوان رهبر جهانی دکمه‌های فشاری، سوئیچ‌ها و چراغ‌های پیلوت، معیاری برای کارایی و اثربخشی اپراتور‌است. کنترل قوی، ایمن، ارگونومیک و آسان ماشین آلات و خطوط تولید را تضمین میکند. علاوه بر این، در زمینه اینترنت اشیا، هارمونی شامل محصولات هوشمند و متصل‌است که داده‌ها را جمع‌آوری و پردازش می‌کند و مشتریان را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه بگیرند.

الف- هارمونی XB4

Ø دکمه‌های فشاری فلزی مدولار 22 میلی متری، سوئیچ‌ها و چراغ‌های پیلوت

بخشی از هارمونی

محدوده مدولار واحدهای کنترل و سیگنالینگ فلزی Ø 22 میلی متری، سادگی نصب، استاندارد مدرن و طراحی هموار، انعطاف پذیری و استحکام را با سطح بالایی از سفارشی سازی برای پاسخگویی به اکثر کاربردهای صنعتی ترکیب‌می‌کند.

ب- هارمونی XB5

Ø دکمه‌های فشاری مدولار پلاستیکی 22 میلی متری، سوئیچ‌ها و چراغ‌های راهنما

بخشی از هارمونی

محدوده مدولار واحدهای کنترل و سیگنال دهی پلاستیکی Ø 22 میلی متری، سادگی نصب، استاندارد مدرن و طراحی همسطح، انعطاف پذیری و استحکام را با سطح بالایی از سفارشی سازی برای پاسخگویی به اکثر کاربردهای صنعتی ترکیب‌می‌کند.

5- کلید ولتاژ متوسط

طیف وسیعی از تابلو برق ولتاژ متوسط ما را با فن آوری‌های عایق جامد محافظ هوا، گاز یا محافظ کشف‌کنید. تابلو برق MV ما را می‌توان در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های توزیع اولیه یا ثانویه با فناوری‌های AIS، GIS و 2SIS که با حفاظت و اتوماسیون پیشرو تعبیه شده‌است استفاده‌کرد که اتصال اینترنت اشیا را با نصب MV  برای شما می‌آورد.

الف- SM AirSeT

تابلوی سوئیچ ماژولار MV بدون SF6 تا 24 کیلو ولت

بخشی از سری Se

تابلو برق ولتاژ متوسط عایق هوا مدولار سبز و دیجیتال برای شبکه‌های توزیع ثانویه و تاسیسات برای بخش ها و تاسیسات ساختمان‌های تجاری و صنعتی. دارای طراحی سبز مقاوم در برابر آینده‌است که ترکیبی از هوای خالص و فن آوری خلاء برای جایگزینی گازهای گلخانه ای یا جایگزین‌است.

ب- SM6-24

تابلوی ماژولار تا 24 کیلو ولت

بخشی از سری SeT

یک تابلوی ماژولار عایق هوا که قابلیت اطمینان بالا را برای توزیع ثانویه زیرزمینی شما تضمین می کند، انعطاف پذیر و آسان برای نصب و کار کردن.

6- منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)

راه حل‌های تامین برق اضطراری کاملا یکپارچه اشنایدر الکتریک می تواند کسب و کار شما را با بالاترین سطح دسترسی، کاهش هزینه کل مالکیت (TCO) و بهره وری انرژی بهبود بخشد.

شرکت اشنایدر الکتریک

الف- Galaxy VM

Galaxy VM یک یو پی اس سه فاز بسیار کارآمد و آسان برای استقرار ایده‌آل برای مراکز داده و برنامه‌های صنعتی‌است.

حالت معمولی با راندمان بالا یا حالت eConversion هزینه‌های انرژی را کاهش‌می‌دهد.

گزینه‌های عملکرد الکتریکی پیشرفته موجود: محدوده ولتاژ ورودی گسترده، اضافه بار زیاد، ظرفیت‌های اتصال کوتاه، و حفاظت یکپارچه تغذیه برگشتی.

بسیار فشرده، به خوبی با سیستم‌های نظارت بر تاسیسات و الزامات شبکه هوشمند ادغام می‌شود.

انعطاف پذیری ذخیره انرژی: باتری VRLA، لیتیوم یون و NiCad.

ورودی کابل بالا و پایین، دسترسی کامل به سرویس جلو، نصب پشت به دیوار و خدمات راه‌اندازی، استقرار، نصب و نگهداری Galaxy VM را آسان‌می‌کند.

ب- Galaxy VS

یو پی اس سه فاز 20 تا 150 کیلووات (480 ولت)، 10 تا 150 کیلووات (400 ولت) و 10 تا 75 کیلووات (208 ولت) بسیار کارآمد برای مراکز داده لبه، کوچک و متوسط و سایر برنامه‌های کاربردی حیاتی.

بخشی‌از کهکشان

افزایش در دسترس بودن کاهش هزینه‌های عملیاتی. حفاظت برق درجه یک برای زیرساخت‌های حیاتی.

7- درایوهای سرعت متغیر و استارترهای نرم

طیف گسترده‌ای از درایوهای سرعت متغیر و استارت‌های نرم را کشف‌کنید که ترکیبی قدرتمند و قابل اعتماد برای راه حل های کنترل موتور شما تا 20 مگاوات ارائه می‌دهند.

از محصولات فشرده‌گرفته تا راه حل‌های مهندسی‌شده سفارشی، آنها تا بالاترین سطح کیفیت توسعه یافته‌‌اند تا نیازهای شما را در کاربردهای مختلف، مانند فرآیندهای صنعتی، ماشین آلات یا ساختمان‌ها برآورده سازند.

شرکت اشنایدر الکتریک

الف- Altivar Process ATV600

درایوهای سرعت متغیر برای پمپ‌ها، فن‌ها یا کمپرسورها تا 2600 کیلو وات

بخشی‌از التیوار

Altivar Process ATV600 Drives دارای خدمات تعبیه‌شده، اتصال و توابع کاربردی‌است

که به مدیریت سیال اختصاص داده‌شده‌است و برای کاربردهایی مانند پمپ‌‌ها، فن‌‌‌ها و کمپرسورها در صنعت فرآیند مناسب‌است. ایده آل برای بخش‌هایی از جمله آب و فاضلاب، دریا یا ساختمان‌ها، از 0.75 کیلو وات تا 2600 کیلووات.

ب- Altivar Process ATV900

درایو با سرعت متغیر برای نوار نقاله، جرثقیل یا آسیاب تا 2600 کیلو وات

بخشی‌از التیوار

درایوهای Altivar Process ATV900 با خدمات تعبیه‌شده، کنترل موتور با کارایی بالا، ایمنی و عملکرد کاربردی برای برآورده‌کردن برنامه های کاربردی از جمله نوار نقاله، جرثقیل، آسیاب و موارد دیگر در صنعت فرآیند. ایده‌آل برای بخش‌هایی مانند معدن و فلزات، نفت و گاز، غذا و نوشیدنی و بالابر، از 0.75 کیلو وات تا 2600 کیلووات.

8- کنتاکتورها و رله‌های حفاظتی

گسترده‌ترین طیف راه حل‌ها را برای تغذیه، کنترل و محافظت از موتورهای الکتریکی کاوش‌کنید. کنتاکتورهای ما را برای کنترل مستقیم آنلاین، ستاره مثلث یا موتور معکوس با دوام بالا پیدا کنید. آنها را با قطع‌کننده‌های مدار ترکیب کنید تا استانداردهای ایمنی ماشین را رعایت‌کنید و از موتورهای‌خود در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه محافظت‌کنید. برای حفاظت بیشتر، مخصوص ماشین و موتور‌خود، رله‌ها را اضافه‌کنید.

شرکت اشنایدر الکتریک

الف- جزیره TeSys

نظارت، کنترل و حفاظت از موتورهای الکتریکی تا 80 آمپر (37 کیلووات / 400 ولت) با برق دیجیتال.

جزیره TeSys برای سوئیچ، محافظت و مدیریت موتورها و سایر بارهای الکتریکی تا 80 آمپر در یک تابلوی کنترل الکتریکی طراحی شده‌است.

ب- Tesys T

کنترل پیشرفته نظارت و حفاظت از موتورهای الکتریکی

TeSys T یک سیستم مدیریت هوشمند موتور‌است. هنگامی که با یک دستگاه محافظ اتصال کوتاه و یک کنتاکتور مرتبط‌است، دستگاه نظارت، کنترل و حفاظت کامل موتور را برای موتورهای الکتریکی فراهم‌می‌کند.

——————————————————-    

سرویس دهی شرکت اشنایدر

کارشناسان خدمات چه کاری می توانند برای شما انجام دهند؟

از مفهومی گرفته تا اختراع مجدد تاسیسات ، در محل یا در فضای ابری، در محل یا از راه دور، کارشناسان و شرکای پرشور شرکت اشنایدر در زمینه و خدمات دیجیتالی در تمام ساعات شبانه روز و در سراسر جهان به شما کمک می کنند تا عملیات‌خود را ایمن کنید. کارآمد، پایدار و انعطاف پذیر.

اتوماسیون گارانتی تمدید شده محصولات این شرکت

مدت گارانتی استاندارد کارخانه را تمدید کنید.

شرکت اشنایدر  برای آسودگی خاطر و کنترل بهتر بر بودجه نگهداری مشتریان، ضمانت کارخانه را فراتر از مدت گارانتی اصلی کارخانه رابرای مشتریان‌خود قرار داده‌است که تمدید کنند و باخیال راحت استفاده کنند از محصولات.

شرکت اشنایدر الکتریک

دست آورد‌های شرکت اشنایدر الکتریک

MISSISSAUGA، Ontario–(BUSINESS WIRE)– Schneider Electric، پیشرو در تحول دیجیتال مدیریت انرژی و اتوماسیون، یک سال قوی دیگر از عملکرد زیست محیطی، اجتماعی و حکومت داری (ESG) بر اساس رتبه‌بندی‌های سال 2021 از افراد مستقل و مشهور ارائه کرده‌است.

اشنایدر الکتریک از رتبه‌بندی سالانه چهار شاخص خارجی کلیدی استفاده‌می‌کند: تغییرات آب و هوایی CDP، شاخص جهانی پایداری داوجونز (DJSI)، EcoVadis و Vigeo Eiris برای اعطای سهام به مدیران اجرایی، مدیریت ارشد، رهبران و کارمندان با استعداد که به عنوان بخشی‌از Schneider تعیین می‌شوند. طرح پاداش بلندمدت شاخص خارجی و نسبی پایداری (SSERI).

اولیویه بلوم، مدیر ارشد استراتژی و پایداری، گفت: «انگیزه دادن به کارکنان با اهداف پایداری مبتنی بر ارزیابی‌های بیرونی برای هر سازمانی که جدیت دارد در مورد رانندگی و ایجاد تأثیر مثبت ضروری‌است.

——————————————————-    

عملکرد اشنایدر الکتریک در سال 2021 در رتبه‌بندی‌های ESG زیر نشان‌دهنده رهبری طولانی‌مدت پایداری آن‌است:

  •  یازدهمین سال متوالی در فهرست تغییرات آب و هوایی CDP
  •  اشنایدر الکتریک تنها در میان 200 شرکت فهرست تغییرات آب و هوا از میان 13000 شرکتی‌است که توسط CDP ارزیابی شده‌است و تنها شرکتی در بخش خود‌است که به این 11 سال دست یافته‌است.
  •  اشنایدر الکتریک به دلیل تعهد‌خود به اندازه‌گیری و افشای پیشرفت‌های حاصل‌شده در تعهد کربن‌خود شناخته‌شده‌است.

یازدهمین سال متوالی در شاخص جهانی پایداری داوجونز

  • اشنایدر الکتریک بر اساس ارزیابی پایداری شرکتی S&P Global در بین 322 شرکت فهرست شده‌است.
  • اشنایدر الکتریک امتیاز 86/100 را در مقایسه با میانگین صنعت 28/100 کسب‌کرد.

رتبه برتر از EcoVadis

  • اشنایدر الکتریک در 1 درصد برتر از 85000 شرکت ارزیابی شده باقی مانده‌است.
  • امتیاز بسیار بالای اشنایدر الکتریک (90/100) برای تدارکات پایدار، شیوه‌های کربن زدایی زنجیره تامین جاه طلبانه آن را به رسمیت می‌شناسد، از جمله پروژه کربن صفر که در سال 2021 راه اندازی‌شد.

شماره 1 در بخش‌خود در شاخص Vigeo Eiris

  • رتبه اول اشنایدر الکتریک در بخش قطعات و تجهیزات الکترونیکی در اروپا
  •  با امتیاز 71/100 ─ افزایش پنج امتیازی نسبت به سال قبل، تاییدی برای قرار گرفتن در شاخص‌های Euronext Vigeo Eiris World 120، Europe 120، Eurozone 120 و France 20

خاویر دنولی، معاون ارشد توسعه پایدار، اظهار داشت: «دستیابی به رتبه‌بندی عالی ESG در CDP، Vigeo Eiris، EcoVadis و DJSI در یک سال به اندازه ماندن در صدر این فهرست‌ها برای بیش از یک دهه دشوار‌است. من بسیار به تیم‌ها و کارمان افتخار می‌کنم، اما همچنین بسیار مطمئن هستم که به اهداف بلندمدت پایداری‌خود دست خواهیم یافت.»

اشنایدر الکتریک از ابتدای سال 2021 علیرغم همه گیری ، تلاش‌های پایداری‌خود را تسریع کرده‌است. همچنین کسب و کار مشاوره پایداری‌خود را برای حمایت از شرکا و مشتریان بیشتر در تحول پایدار‌خود تقویت کرده‌است.

این استراتژی پایداری دوگانه زیربنای جاه‌طلبی‌های رشدی‌است که اخیراً در روز بازار سرمایه Schneider Electric در سال 2021 با سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشته شد. عملکرد برجسته ESG جاه‌طلبی‌های رشد قوی گروه را در رابطه با پایداری ثابت‌می‌کند.

هدف اشنایدر الکتریک :

هدف شرکت اشنایدر این‌است که همه را توانمند سازد تا از انرژی و منابع‌خود حداکثر استفاده را ببرند و پیشرفت و پایداری را برای همه ایجاد‌کنند. ما به این می‌گوییم زندگی روشن‌است.

اشنایدر الکتریک با یکپارچه‌سازی فناوری‌های فرآیند و انرژی پیشرو در جهان، محصولات، کنترل‌ها، نرم‌افزارها و خدمات در کل چرخه عمر، امکان مدیریت یکپارچه شرکت را برای خانه‌ها، ساختمان‌ها، مراکز داده، زیرساخت‌ها و صنایع فراهم‌می‌کند .

اشنایدر‌الکتریک محلی‌ترین شرکت‌های جهانی‌است. اشنایدر الکتریک مدافع استانداردهای باز و اکوسیستم‌های مشارکتی‌است که مشتاق هدف مشترک، ارزش‌های فراگیر و توانمند این شرکت هستند.

شرکت اشنایدر الکتریک

 

مطالب مرتبط

شرکت دیپسی

شرکت زیمنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *