شرکت دیپ‌سی

شرکت دیپ سی

در این مقاله قصد داریم به تاریخچه شرکت دیپ سی ، محصولات شرکت ، رویکرد‌های شرکت دیپ‌سی بپردازیم و توضیحی راجب دفترچه راهنما این شرکت بدهیم .

فهرست 

1- مقدمه

2- مراحل خرید در دیپ‌سی

3- پذیرش سفارشات در شرکت دیپ‌سی

4- مکان‌های تفریحی موجود در شرکت دیپ‌سی

5- محصولات و رویکرد‌های شرکت دیپ‌سی و تاریخشان

6- دفتچه راهنما و قوانیی دیپ‌سی

————————————————

مقدمه

شرکت Deep‌Sea در سال 1999 با هدف توسعه طیف گسترده‌ای از خدمات مرتبط با بازار تجارت بین المللی، خدمات بازرسی و تایید تاسیس شد. شرکت دیپ‌سی با رعایت استانداردهای بالایی از خدمات به مشتریان خود، به طور مستمر تحولات داخلی و بین المللی را رصد می‌کند تا به درخواست های مشتریان پاسخ سریع و کارآمد بدهد.

با بهره گیری از فناوری کامپیوتری به روز، کارکنانی از متخصصان بسیار آموزش دیده – مدیریت هر مشتری را با سطح تعهد، دانش و احترام شخصی می‌کنند.

شرکت Deep‌Sea، یک شرکت مشاوره دریایی و محموله‌است که دفتر مرکزی آن در Itaguai، ایالت ریودوژانیرو، جایی که یکی از بزرگترین مجتمع‌های بندری برزیل واقع شده است، مستقر شده‌است. شرکت Deep‌Sea با داشتن خبرنگاران در میان بنادر بزرگ برزیل و خارج از کشور، آماده‌ست تا با بهبود کیفیت، کاهش ریسک و بررسی انطباق، به شما کمک‌کند تا به شیوه‌ای پایدار فعالیت کنید.

از زمان افتتاح، طیف وسیعی از خدمات را به مالکان کشتی، نمایندگان کشتیرانی، اجاره‌دهندگان، فروشندگان، خریداران، بازرگانان، باشگاه‌های P&I، انجمن‌های طبقه‌بندی، اپراتورهای بندر، وکلا و هر کسی که در حمل و نقل در سراسر جهان مشغول‌است، ارائه می‌دهد.

————————————————

مراحل خرید در دیپ‌سی

سفارشات خرید پذیرفته‌شده توسط DeepSea توسط خریدار لغو نمی‌شود، مگر اینکه تمام جزئیات به صورت کتبی توسط DeepSea و خریدار توافق‌شود، از جمله موافقت خریدار برای تقبل هزینه‌های فسخ مورد نیاز توسط DeepSea.

شرایط مرجوع کردن محصول در دیپ‌سی

هیچ محصولی برای مرجوعی، تعمیر یا تعویض بدون دریافت شماره مجوز بازگشت کالا (RMA) پذیرفته نخواهد‌شد. اطلاعات زیر مورد نیاز خواهد‌بود:

1- تاریخ حمل و نقل

2- شماره فاکتور و شماره سفارش فروش

3- شماره سفارش خرید مشتری

4- هر گونه‌داده فنی مرتبط برای شرح خرابی و شرایط.

قطعات موجود، نو، استفاده نشده، سالم، کاملاً کاربردی و استاندارد ممکن‌است برای اعتبار بازگردانده‌شوند، فقط با مجوز کتبی قبلی، و مشمول هزینه جابجایی خواهند‌بود. اقلام باید حداکثر 30 روز قبل از درخواست RMA از DeepSea ارسال شده‌باشند. هزینه حمل و نقل برگشت توسط مشتری پرداخت‌می‌شود. قطعات غیر استاندارد یا استفاده‌شده قابل برگشت نیستند.

هرگونه بازگشت، تعمیر یا تعویض باید مشروط به پذیرش تضمین کیفیت DeepSea‌باشد.

خریدار تمام خطر آسیب یا از دست‌دادن یا تخریب اموالی را که برای بازگرداندن، تعمیر یا جایگزینی مطابق با بالا پذیرفته‌شده‌است، بر عهده می‌گیرد. صراحتاً توافق شده‌است که کلیه خطرات ناشی از ضرر از زمان ارسال از فروشنده به خریدار و پس از آن بر عهده خریدار‌است.

پذیرش سفارشات در شرکت دیپ‌سی

پذیرش سفارشات خرید الزام آور منوط به تایید نهایی کتبی توسط شرکت دیپ‌سی است.

DeepSea سفارش‌ها و صورت‌حساب‌ها را مطابق با قیمت‌ها و شرایط فهرست می‌پذیرد، حتی اگر فهرست قیمت‌ها، تخفیف‌ها و شرایط نادرست در سفارش خرید ظاهر شود.

حداقل مبلغ خرید اعمال خواهد‌شد.

شرایط (با اعتبار تایید‌شده)

شرایط استاندارد عبارتند از وجه نقد خالص 30 روز از تاریخ فاکتور، مگر اینکه طور دیگری مشخص شده‌باشد. تمام مظنه ها و فاکتورها به دلار آمریکا (USD) مشخص شده‌است. فاکتورها دارای تاریخ حمل و نقل هستند و از سن دیگو، کالیفرنیا ظرف یک روز کاری پس از ارسال پست می‌شوند.

هر بخشی از مبلغ فاکتور که ظرف 30 روز از تاریخ فاکتور پرداخت نشده‌باشد، هزینه خدمات ماهانه برابر با حداکثر نرخ مجاز طبق بخش 1، ماده پانزدهم قانون اساسی کالیفرنیا مطابق با پیشنهاد 2 که از 7 نوامبر 1979 اصلاح شده‌است، تعلق می‌گیرد. (یعنی نرخ تنزیل فدرال رزرو به اضافه پنج (5) درصد در سال) که 31 روز پس از تاریخ فاکتور شروع می‌شود. در صورت بروز هرگونه دعوای حقوقی ناشی از این قرارداد یا هرگونه تلاش فروشنده برای اجرای هر یک از شروط این قرارداد، یا دریافت پرداخت مبلغی طبق این قرارداد، طرف غالب حق دارد حق الوکاله معقول خود را بازپس گیرد و هزینه‌ها این قرارداد باید مطابق با قوانین ایالت کالیفرنیا تفسیر‌شود و محل وقوع هر گونه اختلاف ناشی از این قرارداد، شهرستان سن دیگو، کالیفرنیا خواهد‌بود.

مقاله شرکت ویکا

مقاله شرکت استمفورد

————————————————

مکان‌های تفریحی موجود در شرکت دیپ‌سی

باغ جامعه

در پاییز 2010، ما به یک باغ و باغ ارگانیک جامعه دست زدیم. باغ جامعه کاری ما را تقویت کرده‌است.

مردم در سراسر شرکت در زمان استراحت، بعد از کار و حتی آخر هفته‌ها با هم ملاقات می‌کنند و وقت خود را می گذرانند. پرورش و برداشت میوه و سبزیجات تازه برای بسیاری از کارمندان به یک علاقه تبدیل شده‌است و باغ بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ شرکت دیپ‌سی است.

سالن بدنسازی در فضای باز

فضای اختصاصی باشگاه در فضای باز ما مجهز به ابزارهای آموزشی تعلیق TRX‌است که به همه کارکنان فضایی برای تمرین ارائه می‌دهد. یک بخش سرپوشیده از غرفه، کفپوش لاستیکی و ضربه‌گیر را برای کسانی که می‌خواهند از توپ‌های پزشکی، طناب پرش و سکوهای پرش با جعبه استفاده‌کنند، فراهم‌می‌کند.

————————————————

محصولات و رویکرد‌های شرکت دیپ‌سی و تاریخشان

باتری دریایی

(سال تولید 1983)

اولین محصولی که از گاراژ کارگاه مارک پدیدار‌شد، یک باتری زیر آب برای تامین انرژی ابزارهای اعماق دریا به نام «SeaBattery»‌بود.

این ماژول برق SeaBattery® با عمق کامل اقیانوس و جبران فشار، سابقه 30+ سال کاوش در اقیانوس‌ها با پیکربندی‌های 6 ولت، 12 ولت، 24 ولت و 48 ولت دارد. ما همچنین جعبه اتصال را با همان ابعاد ارائه می‌دهیم.

باتری دریایی شرکت دیپ سی

تایتانیک – رفتن گروه برای اولین بار

(سال 1991)

چراغ‌های HMI منابع نوری فشرده و با کارایی بالا را ارائه می‌کردند که می‌توانستند طیف نوری نزدیک به روز را تولید کنند تا تصاویر خیره‌کننده از اقیانوس تایتانیک را برای مخاطبان فیلم IMAX به ارمغان بیاورند.

آلوین مؤسسه اقیانوس‌شناسی Woods Hole از فناوری HMI اقتباس‌شده DeepSea با استفاده از محفظه‌های شیشه‌ای جدید، پایه‌های لامپ شیشه‌سرامیکی ماشین‌کاری‌شده سفارشی و محفظه‌های فشار سرامیکی عجیب و غریب که در زیردریایی‌های Mir-1 و Mir-2 شوروی نصب‌شده‌اند، استفاده‌کرد. این تلاش جمعی اولین نمای نزدیک و حضوری از بقایای R.M.S. تایتانیک این سفرها در سال 1986 – 75 سال پس از غرق‌شدن غم انگیز او – تصاویر شگفت انگیزی از روستیکل‌ها، مزرعه زباله پر از بطری شراب، هالک پیچ‌خورده و شکسته را به ارمغان آورد.

چراغ‌های HMI

(سال تولید 1993)

مارک چراغ‌های رشته‌ای را برای وسایل نقلیه از راه دور (ROVs) توسعه داد و به دنبال آن دوربین‌های فیلمبرداری زیر آب و چراغ‌های تخلیه گاز متال هالید (HMI) با شدت بالا 400 تا 1200 وات.

چراغ‌های قدرتمند HMI که در اصل برای آلوین و جیسون ساخته‌شده‌اند، استانداردهایی را برای تصویربرداری با کیفیت بالا در اعماق اقیانوس تعیین‌می‌کنند. آنها به طور گسترده در اکتشافات متعدد کشتی‌های غرق‌شده تاریخی برای نجات و بازیابی وسایل نقلیه در اعماق اقیانوس، توسعه نفت در دریا، تحقیقات علمی و در زیردریایی‌های غواصی عمیق Alvin، Sea Cliff، Turtle، Nautile، Mirs I & II، Kaiko و Shinkai 6500 استفاده‌شده‌اند. .

چراغ های HMI شرکت دیپ سی

تایتانیک – رفتن گروه برای دومین بار

( سال 1996)

در سال 1996 R.M.S. شرکت تایتانیک، یک شرکت سهامی عام مستقر در نیویورک، از یک گروه برای بالا بردن بخشی از ساختار تایتانیک حمایت مالی‌کرد. DeepSea چراغ HMI 1200 واتی خود را برای این سرمایه گذاری دوباره طراحی‌کرد.

علاوه بر این، چهار برج نوری مستقل به نام برج‌های ادیسون به نام توماس ادیسون برای این پروژه طراحی‌شد

که هر برج نوری دارای پنج چراغ 1200 واتی بود. از باتری‌های دریای DeepSea با عمق کامل اقیانوس برای روشن کردن چراغ‌ها استفاده‌می‌شد، با سی باتری Sea در هر برج. چراغ‌ها تایتانیک را برای یک ویدیوی زنده به دو کشتی کروز که در بالای آن می‌چرخیدند، روشن کردند

که بخشی از اکسپدیشن بودند.

نرئوس

(سال تولید 2008)

Nereus یک ROV/AUV هیبریدی‌بود که توسط آزمایشگاه Deep Submergence در WHOI برای کاوش عمیق‌ترین بخش‌های اقیانوس ساخت‌شد. مهندسان WHOI تعدادی فناوری جدید را برای استفاده در عملیات از راه دور، از جمله اتصال فیبر نوری برای استفاده‌در عملیات از راه دور، شناورسازی سرامیکی و باتری‌های لیتیوم یون در طراحی آن گنجانده‌اند. DeepSea Power and Light تجهیزات شناورسازی سرامیکی را برای این پروژه طراحی، تولید و عرضه‌کرد که می‌توان آن را در طرف های داخلی وسیله نقلیه محصور در لوله‌های شفاف مشاهده‌کرد. فلوتاسیون سرامیکی یک نمونه عالی از چالشی‌است که ما حل‌کردیم.

نرئوس شرکت دیپ سی

لامپ‌های ال‌ای‌دی

(سال تولید 2008)

معرفی LED‌های با راندمان بالا به مشتریان ما این امکان را می‌دهد تا اعماق اقیانوس را مانند قبل روشن‌کنند.

چراغ‌های LED DeepSea با پیکربندی‌های پرتو عریض، سیلاب و نقطه‌ای، درجه‌بندی عمق تا ۱۱۰۰۰ کیلومتر، کاهش نور دیجیتال و گزینه‌های رنگی متعدد، برای پاسخگویی به نیازهای چالش‌برانگیز امروزی در اکتشاف زیر دریا ساخته‌شده‌اند.

لامپ های ال ای دی شرکت دیپ سی

DVS-300

(سال تولید 2013)

DVS-300 به ایجاد بزرگترین و دقیق‌ترین نقشه باستان شناسی از پنج سواحل مورد تهاجم در نرماندی به مناسبت هفتادمین سالگرد D-Day کمک‌کرد. این وظیفه مهم شناسایی غرق‌شده در طول 511 کیلومتر مربع از خط ساحلی تنها در 27 روز را بر عهده‌گرفت.

در طول این همکاری تاریخی، DVS-300، یک سیستم ویدئویی فشرده و فوق سبک منحصر به فرد، به شناسایی نزدیک به 300 کشتی غرق‌شده کمک‌کرد. شرکت خدمات اقیانوسی شرل از DVS-300 در طول سفر هفت هفته‌ای خود استفاده‌کرد.

سیستم ویدئویی غواصی قادر به ثبت تصاویر خیره‌کننده با ویدئو با نرخ فریم کامل بود. و همچنین، فیلم‌ها و تصاویر ثابت با نرخ فریم کم فشرده‌تر. وزن سبک و اندازه جمع و جور DVS-300 حمل و نقل بین دو کشتی فرانسوی “Andre Malraux” و “Etoile Marine’s Magic Star” را آسان کرده‌است، علاوه بر این که در یک قایق بادی با بدنه سفت و سخت به طول 6 متر برای شناسایی سریع هدف استفاده‌می‌شود.

DVS-300 شرکت دیپ سی

کاوش در ایتونا

(سال 2015)

HD Multi SeaCam® ما برای جمع‌آوری اولین فیلم زیر آب و تصاویر کشتی غرق‌شده Ituna استفاده‌شد: یک قایق بادبانی لوکس که در ساحل خلیج سانفرانسیسکو غرق‌شد

و در سال 1920 درزهای قایق بادبانی اصابت‌کرد و درزهای قایق را شکافت. برای 95 سال دیده نشد تا اینکه دفتر پناهگاه‌های دریایی ملی NOAA، با همکاری Teledyne-Seabotix،

یک وسیله نقلیه از راه دور و یک وسیله نقلیه زیرآبی خودمختار را به یک HD Multi SeaCam برای کاوش و مستندسازی Ituna مجهز‌کرد.

اولین دوربین‌های 4K

(سال تولید 2017)

دوربین‌های با وضوح بالاتر یک توسعه طبیعی برای مجموعه دوربین‌های ما برای ارائه کیفیت تصویر بهتر و در عین حال حفظ دوام طولانی‌مدت مورد انتظار از هر محصولی که نشان DeepSea دارد،‌بود. اولین دوربین 4k ما در یک محفظه آزمایش‌شده و واقعی به شکل Apex™ SeaCam® منتشر‌شد.

اولین دوربین های 4K شرکت دیپ سی

دوربین دریایی MxD

(سال تولید 2021)

همکاری ما با مؤسسه تحقیقاتی آکواریوم مونتری بی برای توسعه دوربین MxD، طراحی‌شده برای یک سیستم پخش با کیفیت 4k  ، اکنون آماده ثبت تصاویر دقیق و واضح‌است. MxD که با سه سنسور CMOS 2/3 اینچی، زوم اپتیکال 15 برابر و مبدل تله 2 برابری طراحی‌شده‌است،

برای استفاده تا 7500 متر رتبه‌بندی‌شده‌است. دوربین MxD با میدان دید وسیع 109 درجه مورب، موقعیت منحصربه‌فردی برای کاوش و کار در 95 درصد از اقیانوس‌های جهان دارد.

دوربین دریایی MxD شرکت دیپ سی

————————————————

دفتچه راهنما و قوانیی دیپ‌سی

نقشه‌ها و داده‌های فنی منتشر‌شده در کتابچه راهنمای دیپ‌سی،  داده‌های فنی کافی برای شناسایی مناسب نوع، اندازه و استفاده از تجهیزات برای مقاصد سفارش در نظر گرفته‌می‌شود. تمام نقشه‌ها و اندازه‌گیری‌ها تقریبی هستند و در مقیاس نیستند. عملکرد و عملکردی که محصول برای آن در نظر گرفته‌شده‌است به شرایط روشنایی، دید، اندازه کابل بستگی دارد. داده‌های فنی ممکن‌است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. اطلاعات مهندسی دقیق در صورت درخواست در دسترس DeepSea‌است. هیچ مسئولیتی در قبال انتخاب یا نصب مناسب محصولات خود ندارد.

بدینوسیله گواهی‌می‌دهیم که محصولات و خدمات مطابق با کلیه الزامات قابل اجرا بخش‌های 6، 7 و 12 قانون استانداردهای کار منصفانه مصوب 1938 با اصلاحیه، و مقررات و دستورات وزارت کار ایالات متحده که تحت بخش 14 آن صادر شده‌است، تولید‌می‌شوند. . DeepSea با فرمان اجرایی 11256 منع تبعیض در استخدام به دلیل نژاد، عقیده، جنسیت، رنگ، یا منشاء ملی مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *