شماره تماس جهت خرید و مشاوره:

021-66661333

021-66661444

021-66661555

شماره تمامی پیام رسان ها جهت ارسال درخواست:

0910-8008386

در این مقاله قصد داریم درمورد متر لیزری شرکت ماکیتا ،انواع و مشخصات آن را بررسی کنیم.

مترهای لیزری

آیا می‌دانید که اندازه‌گیری فاصله لیزری چه اهمیتی دارد؟در این مقاله هر آنچه را که باید در مورد مترلیزری بدانید و اینکه چگونه می‌تواند به شما در اندازه‌گیری دقیق‌تر کمک کند را بررسی می‌کنیم.

مترلیزری وسیله ای موثر برای اندازه‌گیری فواصل کوتاه و بلند است. متر لیزری ماکیتا از دقیقترین مترهای لیزری می‌باشد.لیزرها سریع و دقیق   هستند و به کاربر امکان محاسبات سریع را می‌دهند

اگر شما یک مهندس فعال در زمینه ساخت و ساز هستید، حتما هزینه ای که برای خرید متر لیزری می‌کنید به صرفه می‌باشد

اندازه‌گیری فاصله لیزری برای خواندن سریع و دقیق طراحی شده است. اندازه‌گیری لیزری به ویژه برای محاسبه مسافت های طولانی و انجام محاسبات بدون کاهش سرعت کار شما کاربرد دارد.

با این حال، اندازه‌گیری با متر لیزری برای همه ی کارها کاربرد ندارد. اگرچه این یک ابزار عالی است، اما بدون عیب نیست. در زیر درباره آنچه را که باید در مورد متر لیزری و اندازه‌گیری فاصله با متر لیزری بدانید به اشتراک می‌گذاریم.

متر لیزری ماکیتا-ماه صنعت انرژی

مزایا و معایب متر لیزری

متر لیزری دارای مزایایی مثل قابل حمل بودن دقیق بودن محاسبات سریع و دیجیتال بودن می‌باشد.

مزایا

قابل حمل بودن :متر لیزری جزو تجهیزات سبک به شمار می‌رود و براحتی قابل حمل می‌باشد. این در حالیست که حمل متر نواری معمولی با متراژ بالا میتواد بسیار حجیم و سنگین باشد.

محاسبات سریع :وقتی مسافت‌های طولانی را با متر معمولی اندازه‌گیری می‌کنید، چندین مشکل پیش می‌آید. اول،دو نفر باید از دو طرف متر نواری را بگیرد در حالی که اندازه‌گیری با متر لیزری فقط به یک نفر برای کار نیاز دارد.

با متر لیزری فقط با فشردن یک دکمه کار انجام می‌شود.

دیجیتال بودن: همواره برای اندازه زدن با مترهای معمولی خطاهایی برای علامت زدن محل برش یا محل عملیات خاصی بوجود می‌آید. ولی با اندازه گیری با متر لیزری نمایش نقطه مورد بصورت دیجیتال می باشد و طبیعتا مشاهده یک عدد دیجیتال نسبت به علامت زدن بصورت دستی دقیق تر می‌باشد.

محاسبات سریع : برخی مواقع سختی محاسبات ریاضی و استفاده از فرمول های متعدد باعث می شود ما از انجام پروژه های مختلف انصراف دهیم. ولی با اندازه گیری بوسیله متر لیزری نیازی به انجام محاسبات و عملیات ریاضی نمی باشد و محاسبات مورد نیاز توسط متر لیزری انجام می‌شود.

برای نمونه اگر می‌خواهید طول یک تیر را برای یک راه پله اندازه‌گیری کنید، می‌توانید به سادگی فاصله دیوار تا سطح پایه پله را اندازه‌گیری کنید، سپس ارتفاع دیوار را اندازه‌گیری کنید. با این دو اطلاعات، بسیاری از اندازه گیری ها برای طول مورد نیاز  پله ها بدست می‌آید.

این در حالیست که  اندازه گیری با مترهای نواری معمولی پس از گرفتن عددهای مورد نظر باید از فرمول های متعدد برای انجام محاسبات استفاده کرد که این موضوع زمانبر و خسته کننده می‌باشد.

معایب

بطور کلی هر دستگاهی دارای محدودیت هایی در برخی عملکردهایش می باشد که مترهای لیزری نیز از این قاعده مستثنا نمی باشند.

نیاز به شارژ باتری – پیچیدگی کار با وسیله – گران بودن دستگاه

متر لیزری با باتری کار می کند و این موضوع ممکن است در کارهای طولانی یا در موقعی که دسترسی به جریان برق برای شارژ باتری نمی باشد باعث اختلال در کار شود.

 

شرکت ماکیتا

ماکیتا از برندهای نام آشنا در سطح جهان است و نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که این برند را نشناسد. این شرکت برای اولین بار کار خود را با فروش و تعمیر ابزارآلات برقی در سال 1915 در ژاپن آغاز کرد.

 ماکیتا

پس از آن در سال 1935 با ساخت موتور برقی اولین محصول خود را روانه بازار کرد و در سال 1938 شرکت خود را به صورت رسمی ثبت کرد و بعدها در سال 1958 اولین ابزارآلات برقی و الکتریکی را روانه بازار کرد.

از محصولات پرکاربرد این شرکت، متر لیزری ماکیتا می‌باشد.

زمینه های فعالیت ماکیتا 

1-ابزارآلات قابل حملماکیتا علاوه بر  متر لیزری، پیچ گوشتی های قابل حمل، آچار بکس ضربه ای، انواع دریل از جمله چکشی و ساده، بتن کن و تخریب، دریل پیچ گوشتی، اره گرد بر، اره عمودبر، اورفرز نجاری، رنده نجاری و قیچی فلزبر ارائه می‌دهد.

2-ابزارآلات قدرت: در زمینه ابزارآلات برقی ماکیتا از طرفی ابزارهای کلاسیکی همچون چکش های حفاری، دریل ها، رنده ها، اره ها، کاتر و فرز را تولید می کند و از طرفی، تجهیزات باغبانی مانند چمن زن های برقی، تمیز کننده های فشار قوی، دمنده مکنده ها و ابزار اندازه گیری مثل تراز لیزری، ابزار اندازه گیری فاصله را ارائه می‌دهد.

3-ابزارآلات بنزینیموتور برق، اره برقی، چمن زن، بلوور، داس درو که نیروی آنها توسط بنزین تامین می شود را نیز تولید می‌کند.

4- تولیدات جانبیدر زمینه تولید اسلحه، کیت های کوچک موسیقی جاز، پتو، کاپشن، جارو، ویلچر، بلندگو و قهوه ساز نیز فعالیت دارد.

 

LD050P :متر لیزری ماکیتا مدل

مدل: LD050P

مشخصات

  • اندازه گیری تا 50 متر
  • کاربری ساده
  • اندازه گیری استاندارد و متریک  
  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  • کیف مخصوص

====================================================

 

LD080P :متر لیزری ماکیتا مدل

 

مدل: LD080P

مشخصات

  • اندازه گیری تا 80 متر
  • کاربری ساده
  • اندازه گیری استاندارد و متریک  
  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  • کیف مخصوص
  • دارای دکمه رابط کاربری

 

متر لیزری دیوالت

فروش تراز لیزری بوش

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متر لیزری ماکیتا”