فروش استابلایزر Delta

شماره تماس جهت خرید و مشاوره:

021-66661333

021-66661444

021-66661555

شماره تمامی پیام رسان ها جهت ارسال درخواست:

0910-8008386

استابلایزر

در این مقاله قصد داریم علاوه بر ارائه تعریف استابلایزر و انواع آن، به بررسی تفاوت آن با رگولاتور ولتاژ بپردازیم و محصولات شرکت Delta  در این زمینه را معرفی کنیم.

فهرست مطالب

1- استابلایزر ولتاژ چیست؟

2- انواع استابلایزرهای ولتاژ

3- تفاوت میان استابلایزر و رگولاتور

4- معرفی استابلایزرهای شرکت Delta

————————————————–

1- استابلایزر ولتاژ چیست؟

استابلایزر یک وسیله الکتریکی است‌ که بدون در نظر گرفتن تغییرات ولتاژ ورودی، ولتاژ ثابتی را در ترمینال‌های خروجی خود به بار می‌رساند. استابلایزر‌وسیله ای است‌که از تجهیزات و ماشین آلات در برابر اضافه ولتاژ، افت ولتاژ و سایر نوسانات ولتاژ محافظت می‌کند.

 

————————————————–

2- انواع استابلایزرهای ولتاژ

استابلایزرهای ولتاژ به بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از لوازم الکتریکی خانگی، صنایع و سیستم‌های تجاری تبدیل شده اند. پیش از این، از استابلایزرهای ولتاژ دستی یا قابل تعویض برای تقویت یا کاهش ولتاژ ورودی به منظور ایجاد ولتاژ خروجی در محدوده دلخواه استفاده می‌شد. چنین استابلایزرهایی با رله‌های الکترومکانیکی به عنوان دستگاه های سوئیچینگ ساخته می‌شوند. بعدها، مدارهای الکترونیکی فرآیند تثبیت را به طور خودکار انجام دادند و تنظیم کننده‌های ولتاژ اتوماتیک تغییر دهنده شیر را به وجود آورند.

یکی دیگر از انواع محبوب استابلایزر ولتاژ، استابلایزر سروو است‌که در آن اصلاح ولتاژ به طور مداوم بدون هیچ کلیدی انجام می‌شود. اکنون، استابلایزرهای ولتاژ مبتنی بر IC/Micro کنترلر نیز در دسترس هستند‌که می توانند عملکردهای بیشتری را نیز انجام دهند. استابلایزرهای ولتاژ را می‌توان به طور کلی به سه نوع دسته‌بندی کرد که عبارتند از:

  • استابلایزرهای ولتاژ نوع رله
  • استابلایزرهای ولتاژ مبتنی بر سروو
  • استابلایزرهای ولتاژ استاتیک

————————————————–

3- تفاوت میان استابلایزرو رگولاتور

حال می خواهیم بدانیم که دقیقاً تفاوت(های) بین استابلایزر و رگولاتور چیست؟

به طور کلی، هر دو یک کار را انجام می دهند که ولتاژ را تثبیت می‌کند، اما تفاوت اصلی بین استابلایزر ولتاژ و تنظیم کننده ولتاژ این‌است:

  • استابلایزر ولتاژ: دستگاه یا مداری است‌که برای رساندن ولتاژ ثابت به خروجی بدون تغییر در ولتاژ ورودی طراحی شده‌است.
  • تنظیم کننده ولتاژ: دستگاه یا مداری است‌که برای رساندن ولتاژ ثابت به خروجی بدون تغییر در جریان بار طراحی شده‌است.

————————————————–

4- معرفی استابلایزرهای شرکت دلتا

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این دسته از استابلایزرها در دو نوع تک فاز و سه فاز و با دو حالت عملکردی سرووموتور و رله ای موجود‌می‌باشند. از ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به کلید تنظیم درصد خطا، سیستم ارت، صفحه نمایش دیجیتال و … اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با بررسی جدول زیر و همچنین استابلایزرهای Omega، Goldstar ، Faratel و … و تماس با کارشناسان ما، بهترین انتخاب را برای تثبیت ولتاژ تجهیزات خود داشته باشید.

محصولات مرتبط

فروش استابلایزر Faratel

فروش استابلایزر Sara 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش استابلایزر Delta”