کندانسور کولر آریزو5 غیرتوربو

شماره تماس جهت خرید و مشاوره:

021-66661333

021-66661444

021-66661555

شماره تمامی پیام رسان ها جهت ارسال درخواست:

0910-8008386

کندانسور کولر آریزو5 غیرتوربو

کندانسور کولر آریزو5 غیرتوربو با پارت نامبر J60-8105010 ، یکی از اجزای اصلی سیستم تهویه مطبوع (A/C) است و وظیفه تبدیل گاز فشرده و گرم مبرد به حالت مایع را به دمای نزدیک به محیط اطراف دارد.

لوگوی چری _ ماه صنعت انرژی

رادیاتور کولر آریزو5 غیر توربو

کندانسور کولر خودرو یکی از اجزای اصلی سیستم تهویه مطبوع (A/C) است و وظیفه تبدیل گاز‌فشرده و گرم مبرد به حالت مایع را به دمای نزدیک به محیط اطراف دارد. دقیقاً مشابه رادیاتور خودرو که وظیفه خنک‌کردن مایع خنک‌کننده موتور را دارد، کندانسور هم با عبور‌دادن هوا از میان مجموعه‌ای از لوله‌ها و فین‌ها، گرمای گاز مبرد را دفع‌کرده و آن را به مایع خنک‌شده تبدیل می‌کند.

قطعات خودرو

جنس کندانسورها معمولاً از دو نوع است:

  1. آلومینیوم، که سبک وزن است و خاصیت رسانایی حرارتی بسیار خوبی دارد. اغلب کندانسورهای مدرن از این ماده ساخته‌می‌شوند زیرا کارایی بالایی در تبادل حرارتی دارند و هزینه‌های تولید کمتری نسبت به دیگر مواد دارند.

  2. مس و برنج، که در کندانسورهای قدیمی‌تر مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این مواد نیز خاصیت خوبی در تبادل حرارتی دارند اما نسبت به آلومینیوم سنگین‌تر و معمولاً گران‌تر هستند.

کاربرد کندانسور در کاهش دمای گاز مبرد بسیار مهم است زیرا این فرآیند امکان می‌دهد که مبرد حالتی را پیدا کند. که در اواپراتور به راحتی بتواند حرارت داخل کابین خودرو را جذب کرده و از طریق فرآیند تبخیر به خنک‌کردن هوا کمک کند.

فن رادیاتور آریزو 5

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کندانسور کولر آریزو5 غیرتوربو”