شماره تماس جهت خرید و مشاوره:

021-66661333

021-66661444

021-66661555

شماره تمامی پیام رسان ها جهت ارسال درخواست:

0910-8008386

پمپ تخلیه روغن

این پمپ برای تخلیه و خروج روغن استفاده‌می‌شود تا روغن استفاده شده و کثیف جایگزین شود. این عمل باعث حفظ کیفیت روغن و افزایش عمر موتور می‌شود.پمپ تخلیه روغن دیزل ژنراتور عموماً در نزدیکی مخزن روغن قرار دارد و وظیفه تخلیه روغن قدیمی از موتور و تزریق روغن تازه به موتور را دارد. این پمپ معمولاً با استفاده از یک موتور الکتریکی یا هیدرولیک کارمی‌کند.

برای تخلیه روغن در دیزل ژنراتورها، ابتدا باید مطمئن شوید که موتور ژنراتور خاموش و خنک شده‌است. سپس پمپ تخلیه روغن را فعال‌کرده و روغن قدیمی را از مخزن جمع آوری کنید. سپس با استفاده از پمپ، روغن تازه را به مخزن روغن تزریق کنید. تخلیه منظم روغن از ژنراتور دیزل به عنوان یک قسمت اساسی از نگهداری و خدمات پس از فروش، به حفظ عملکرد بهینه و عمر طولانی ژنراتور کمک‌می‌کند. همچنین، این عمل باعث کاهش آلودگی و سایر مشکلات مرتبط با روغن در موتور می‌شود.

توجه داشته باشید که این پمپ مناسب تخلیه گازوییل ، آب و روغن است و برای سوخت های بنزینی کاربردی ندارد.

زوایای مختلف پمپ تخلیه روغن

پمپ تخلیه گازوییل - ماه صنعت انرژی

آیا استفاده از پمپ تخلیه روغن مناسب است؟

به طور کلی، استفاده از پمپ خلا باعث ایجاد یک خلا میشود، که به نوبه خود تمام روغن را از موتور خارج‌می‌کند. این کاملاً تمیزترین فرآیند است و برای انجام این کار لازم نیست دیزل خود را بلندکنید. با روغن گیر، روغن موتور خودرو را می توان به راحتی ساکشن کرد.

جهت استعلام قیمت و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ماه صنعت انرژی در تماس باشید.

تماس با ماه صنعت انرژی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ تخلیه روغن”