تسمه دینام دیزل ژنراتور ولوو VOLVO

شماره تماس جهت خرید و مشاوره:

021-66661333

021-66661444

021-66661555

شماره تمامی پیام رسان ها جهت ارسال درخواست:

0910-8008386

تسمه دینام دیزل ژنراتور ولوو

در اینجا ما در مورد مشخصات، انواع و مدل های تسمه دینام دیزل‌ژنراتور ولوو صحبت خواهیم کرد.

تسمه دیزل ژنراتور ولوو یک قطعه مهم در سیستم ژنراتورهای دیزل‌ ولوو است. این تسمه برای انتقال نیروی موتور دیزل به ژنراتور استفاده می‌شود.

تسمه‌های دیزل ژنراتور ولوو معمولاً از جنس مواد مقاوم هستند و با کیفیت بالا تولیدمی‌شوند تا بتوانند نیروی موتور را به بهترین شکل منتقل‌کنند و همچنین دوام و عمر طولانی داشته باشند و به عنوان قطعات اصلی و مهم در سیستم موتور و تولید برق این ژنراتورها، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

تسمه‌های دیزل ژنراتورهای ولوو برای انتقال نیروی موتور به سایر قطعات مانند ژنراتور، پمپ‌ها و سایر قطعات مکانیکی استفاده می‌شوند. معمولاً از جنس‌های مختلفی تهیه می‌شوند که شامل تسمه‌های V-shaped (شکل V)، تسمه‌های تنظیم شده (Adjustable belts) و تسمه‌های تقویت شده (Reinforced belts) می‌شود. هر یک از این انواع تسمه برای کاربردهای مختلف و با توجه به نیازهای مختلف در ژنراتورها استفاده می‌شوند. تسمه‌های V-shaped برای انتقال نیرو در سیستم‌های ژنراتورها با نیاز کمتر به نیرو و سرعت بالا مناسب هستند. تسمه‌های تنظیم شده برای انتقال نیرو در سیستم‌هایی با نیاز به تنظیم دقیق تسمه مناسب هستند. همچنین، تسمه‌های تقویت شده برای استفاده در سیستم‌های با نیاز به نیرو و استحکام بالا مناسب هستند.

علائم تسمه خراب

  • صدای جیر جیر
  • افزایش دمای موتور
  • مشاهده‌ی ترک و پارگی روی تسمه 

برای بررسی تسمه، کافیست به سطح آن دقت کنید. تسمه باید از نظر وجود ترک، پارگی یا ریش ریش شدن با چشم بررسی شود. اگر هر چیز غیر عادی روی سطح تسمه مشاهده شد، باید تسمه را تعویض کرد.

تسمه پروانه و دینام دیزل ژنراتور VOLVO

تسمه دینام دیزل ژنراتور ولوو-ماه صنعت انرژی

تسمه دیزل ژنراتور volvo

تسمه ولوو - ماه صنعت انرژی

جهت استعلام قیمت تسمه دیزل ژنراتور و یا دریافت مشاوره میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ماه صنعت انرژی در تماس باشید.

تماس با ما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تسمه دینام دیزل ژنراتور ولوو VOLVO”