شماره تماس جهت خرید و مشاوره:

021-66661333

021-66661444

021-66661555

شماره تمامی پیام رسان ها جهت ارسال درخواست:

0910-8008386

فیلتر آبگیر سوخت ساکورا SFC-24020

فیلتر آبگیر سوخت/گازوئیل یکی از اجزای حیاتی و مهم است. این فیلتر، وظیفه‌ای بسیار مهم را بر عهده دارد که از آن می‌توان به جداسازی ذرات جامد و آب از سوخت دیزل اشاره کرد. استفاده از فیلتر آبگیر ر به منظور جلوگیری از ورود ذرات جامد و آب به سیستم سوخت، عمر مفید دیزل ژنراتور را افزایش‌می‌دهد و از خرابی و نقصان در سیستم سوخت جلوگیری‌می‌کند.

درواقع این فیلتر، آب داخل گازوئیل را فیلتر می کند. اگر در گازوئیل آب وجود داشته باشد به انژکتورها آسیب وارد می‌کند و اگر این فیلتر به درستی کارنکند یا فیلتر مناسبی نباشد به مرور انژکتور موتور دیزل شما آسیب خواهددید. معمولا این فیلتر دارای یک سنسور است تا اگر مقدار آب داخل فیلتر زیاد شد موتور را قطع کند تا شما آب فیلتر را تخلیه کنید.

کاربرد فیلتر آبگیر سوخت

1. حفاظت از پمپ سوخت و انژکتورها:

آب موجود در سوخت می‌تواند به قطعات حساس موتور مانند پمپ سوخت و انژکتورها آسیب برساند.

2. جلوگیری از خوردگی:

آب موجود در سیستم سوخت‌رسانی می‌تواند باعث خوردگی فلزات و ایجاد رسوب در داخل سیستم شود.

3. افزایش کارایی موتور:

جدا کردن آب از سوخت باعث افزایش راندمان موتور و کاهش احتمال خرابی‌های ناشی از سوخت ناخالص می‌شود.

دانلود دیتاشیت فیلتر آبگیر سوخت ساکورا مدل SFC-24020
ابعاد SFC-24020
ابعاد فیلتر آبگیر سوخت ساکورا SFC-24020

ما با افتخار اعلام می‌کنیم که به عنوان واردکننده و تامین‌کننده اصلی فیلترهای روغن برای دیزل ژنراتورها، همواره به دنبال ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات به مشتریانمان هستیم.

از طیف گسترده‌ای از فیلترهای روغن که مختص به هر مدل و مارک دیزل ژنراتور هستند تا سفارش‌های اختصاصی، ما همه نوع فیلتر را برای تضمین بهترین عملکرد و طولانی‌ترین عمر مفید ژنراتورها تامین‌می‌کنیم.

این فیلترها نقش حیاتی در حفظ کیفیت روغن جهت عملکرد موثر موتور دارند و اطمینان حاصل می‌کنند که تجهیزات شما از خرابی‌های ناشی از آلودگی‌ها و ناخالصی‌ها محافظت شده و به بهترین شکل کار خواهند کرد.

تماس با ماه صنعت انرژی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر آبگیر سوخت ساکورا SFC-24020”