فروش مواد کاهنده GIM مخصوص چاه ارت

شماره تماس جهت خرید و مشاوره:

021-66661333

021-66661444

021-66661555

شماره تمامی پیام رسان ها جهت ارسال درخواست:

0910-8008386

مواد کاهنده GIM مخصوص چاه ارت

بنتونیت GIM که نام آن خلاصه شده نام انگلیسی Ground Improving Material می باشد. در دسته مواد کاهنده مقاومت الکتریکی زمین قرار دارد که هدایت التریکی بالایی نیز دارد و می تواند به خوبی جریان های برق اضافی را از دستگاه های الکترونیکی گرفته و به زمین منتقل کند. مواد کاهنده مقاومت خاک GIM از مواد جدیدی است که بر پایه کربن ساخته شده که به دلیل مطابقت با استانداردها توانسته است جایگزین ترکیب نمک و ذغال سنگ و همچنین بنتونیت گردد. مواد کاهنده اهم خاک GIM از المان هایی هستند که می توانند در سیستم چاه ارت مورد استفاده قرار گیرند که از مرغوب ترین این مواد هستند و در تمامی زمین ها با هر شرایطی می توان این مواد را به کار برد. 

 GIM ترکیبی از انواع مواد معدنی و شیمیایی با ضریب هدایت الکتریکی بالا است که برای پر کردن اطراف هادی های ارت در چاه مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل داشتن ترکیبات خاص مقاومت الکتریکی زمین را به مقدار زیادی کاهش داده و موجب ارتقای کارآیی و عملکرد سیستم های ارتینگ می گردد. از ویژگی های بنتونیت GIM می توان به خاصیت شسته نشدن آن و عدم ایجاد خوردگی الکترودها اشاره کرد به طور مثال در مناطقی که مقاومت الکتریکی خاک بالا است می توان با خرید مواد کاهنده مقاومت زمین GIM و استفاده از آن اتصال الکتریکی مناسبی بین خاک و هادی ارت ایجاد کرد و همچنین این مواد به راحتی توسط آب های سطحی شسته نمی شوند.

ویژگی های GIM

  • عدم ایجاد خوردگی در هادی های ارت
  • مقاوم در برابر شسته شدن توسط آب های سطحی
  • جذب رطوبت بالا با خاصیت اسفنجی
  • بدون نیاز به نگهداری و تزریق دوباره آب و نمک
  • داشتن مقاومت الکتریکی اولیه ثابت
  • با دوام و مقاومت بالا در برابر هوازدگی
  • سازگار با محیط زیست
  • قابل استفاده در انواع روش های ارتینگ

بنتونیت Bentonite نوعی خاک معدنی آتشفشانی و بسیار کاربردی می باشد که حداقل از ۸۵% خاک رس تشکیل شده است. ویژگی اصلی خاک بنتونیت این است که در صورت تماس با آب و مایعات متورم می‌شود.

این ماده به لحاظ خاک شناسی دارای ساختمان آلومینوسیلیکاتی و غنی از مونتموریونیت ـ بدلیت بوده و ترکیبی از چندین کانی معدنی مختلف است. از لحاظ فیزیکی دارای دانه بندی های مختلف ، بي بو و سفيد مايل به کرم رنگ می باشد. در طبیعت ، نا خالصی هایی چون پتاسیم ، سدیم ، آلومینیوم و کلسیم دارد.

انواع بنتونیت و مواد کاهنده زمین چاه ارت

  1. مواد کاهنده LOM
  2. مواد کاهنده  OHM (پایه کربن)
  3. مواد کاهنده GIM
  4. مواد کاهنده CEM
  5. زغال پودر شده
  6. خاک رس
  7. نمک
  8. بنتونیت درجه دو (فاقد تاییدیه)
  9. بنتونیت اکتیو (فاقد تاییدیه)
  10. بنتونیت میکرونیزه BSAD (پایه سدیم)
  11. بنتونیت سوپر اکتیو کاهنده BSAD (پایه کلسیم)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش مواد کاهنده GIM مخصوص چاه ارت”