فروش انواع دیزل‌ژنراتور کامینز

شماره تماس جهت خرید و مشاوره:

021-66661333

021-66661444

021-66661555

شماره تمامی پیام رسان ها جهت ارسال درخواست:

0910-8008386

فروش انواع دیزل‌ژنراتور کامینز

دیزل‌ ژنراتور

دیزل‌ژنراتور کامینز، ماشین‌ بسیار مفیدی است که با مصرف سوخت دیزل برق تولید می‌کند.

این ماشین ها از ترکیب یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزل برای تولید برق استفاده می کنند. دیزل ژنراتورها بخشی از انرژی شیمیایی موجود در سوخت دیزل را از طریق احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کنند. سپس این انرژی مکانیکی یک میل لنگ را برای تولید برق می‌چرخاند. بارهای الکتریکی در سیم با حرکت آن در یک میدان مغناطیسی القا می‌شود. در یک ژنراتور الکتریکی، دو آهنربای پلاریزه معمولاً میدان مغناطیسی را تولید می‌کنند.

سپس یک سیم به دور میل لنگ دیزل ژنراتور چندین بار پیچیده می شود که بین آهنرباها و در میدان مغناطیسی قرار می گیرد. وقتی موتور دیزل میل لنگ را می‌چرخاند، سیم‌ها در سراسر میدان مغناطیسی حرکت می‌کنند که می‌تواند بارهای الکتریکی را در مدار القا کند. یک قانون کلی این است که یک دیزل ژنراتور 0.4 لیتر دیزل به ازای هر کیلووات ساعت تولیدی مصرف می‌کند.

موتور دیزلی مورد استفاده در اصل یک موتور احتراق داخلی است. برخلاف موتورهای بنزینی، موتور دیزل از گرمای تراکم برای احتراق و سوزاندن سوختی که به محفظه تزریق، تزریق شده‌است، استفاده می‌کند. به طور کلی، موتورهای دیزلی بالاترین راندمان حرارتی را نسبت به موتورهای احتراق داخلی دارند که امکان دستیابی به درصد تقریبی از راندمان کارنو را فراهم می‌کند. موتورهای دیزلی می‌توانند از بسیاری مشتقات نفت خام استفاده کنند. سوخت‌هایی که یک موتور دیزل ممکن است برای احتراق استفاده کند، شامل گاز طبیعی، الکل ها، بنزین، گاز چوب و گازوئیل است.

دیزل ژنراتور کامینز - ماه صنعت انرژی

دیزل ژنراتور از 9 جزء مهم تشکیل شده است که عبارتند از:

موتور دیزل
دینام
سیستم سوخت
تنظیم کننده ولتاژ
سیستم خنک کننده و اگزوز
سیستم روغن کاری
شارژر باطری
صفحه کنترل

برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می شود که مقاله دیزل ژنراتور؛ اجزا، اصول کار، مزایا و معایب آن را مطالعه نمایید.

تطبیق پذیری

دیزل ژنراتورها در بسیاری از کاربردها در سراسر جهان استفاده می‌شوند.آن‌ها معمولا می‌توانند به عنوان منبع اصلی برق یا یک سیستم پشتیبان (می‌توانند بدون تاخیر، به سرعت روشن و خاموش شوند.) مورد استفاده قرار گیرند.

ژنراتورهای مورد استفاده در محیط های مسکونی می توانند از 8 تا 30 کیلو وات متغیر باشند در حالی که ژنراتورهای مورد استفاده برای کاربردهای تجاری می‌توانند از 8 کیلو وات تا 2000 کیلووات متغیر باشند.

کشتی‌های بزرگ نیز از ژنراتورهای دیزلی برای نیروی کمکی استفاده می‌کنند که می‌تواند طیفی از چراغ‌ها، فن‌ها و سوئیچ‌ها تا تکمیل نیرو به سیستم پیشرانه را شامل شود.

دیزل ژنراتور کامینز

همانطور که اشاره شد، دیزل ژنراتور یکی از اصلی‌ترین تجهیزات سیستم قدرت است که توسط بسیاری از شرکت‌ها در سراسر دنیا تولید می‌شود. از میان تولیدکنندگان این محصول، شرکت کامینز، یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین ژنراتورها را طراحی، تولید و عرضه می‌کند.
محصولات سیستم قدرت کامینز شامل مجموعه ژنراتورهای دیزلی و گازی از 15 تا 3750 کیلو ولت آمپر، دینام ها، موتورهای دیزلی با قدرت 49 تا 5500 اسب بخار، موتورهای محرک ژنراتور، سیستم های ذخیره باتری و سیستم های قدرت یکپارچه است که برای کنترل کامل سیستم قدرت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تمام جنبه‌های طراحی مجموعه ژنراتور، ساخت و خدمات در یک شرکت گرد آوری می‌شوند. تمام اجزای اصلی،موتور، دینام، سیستم های کنترل و کانتینرها  توسط کامینز ساخته‌می‌شوند. این رویکرد یکپارچه به این معنی است که هر عنصر از مجموعه ژنراتور از همان ابتدا با هماهنگی طراحی و ساخته‌می‌شوند.

دیزل ژنراتور کامینز - ماه صنعت انرژی

برخی از محصولات دیزل ژنراتور کامینز عبارتند از:

دیزل ژنراتور CUMMINS 3000 کاوا  دیزل ژنراتور کومنز 2500 کاوا دیزل ژنراتور  2250 کاوا  دیزل ژنراتور کومنز 2000 کاوا  دیزل ژنراتور کومنز 2000 کاوا  دیزل‌ژنراتور کامینز 1675 کاوا
دیزل ژنراتور CUMMINS 1400 کاوا دیزل ژنراتور کومنز 1100 کاوا  دیزل ژنراتور  1100 کاوا دیزل ژنراتور کومنز 1000 کاوا  دیزل‌ژنراتور کومنز 900 کاوا دیزل‌ژنراتور کامینز 550 کاوا 
دیزل ژنراتور CUMMINS 700 کاوا  دیزل ژنراتور کومنز 550 کاوا  دیزل ژنراتور  500 کاوا  دیزل ژنراتور کومنز 500 کاوا دیزل‌ژنراتور کامینز 450 کاوا  دیزل ژنراتور کومنز 400 کاوا 
دیزل ژنراتور CUMMINS 350 کاوا دیزل ژنراتور کومنز 330 کاوا دیزل ژنراتور  275 کاوا   دیزل ژنراتور کومنز 220 کاوا دیزل‌ژنراتور کامینز 200 کاوا دیزل‌ژنراتور کامینز 200 کاوا
دیزل ژنراتور CUMMINS 170 کاوا دیزل ژنراتور کومنز 150 کاوا دیزل ژنراتور  138 کاوا دیزل ژنراتور کومنز 38 کاوا دیزل‌ژنراتور کامینز 55 کاوا  دیزل ژنراتور کومنز 11 کاوا

 

Diesel generator

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش انواع دیزل‌ژنراتور کامینز”